Komunikat staje się atrakcyjny

Z drugiej strony atrakcyjność nadawcy sprawia, że sam komunikat staje się dla nas bardziej atrakcyjny, bowiem ludzie, którzy nam się podobają, jak już wcześniej opisywaliśmy, mają na nas wpływ. Gdy w grę wchodzi nasza sympatia do nadawcy, zachowujemy się tak, jakbyśmy chcieli sprawić mu przyjemność. Tak więc, im bardziej nadawca nakłania nas do zmiany naszych opinii, tym bardziej je zmieniamy (ale tylko w sprawach mniej istotnych). Inaczej mówiąc, wydaje się, że piłkarze (sportowcy) mogą skłonić nas do używania takiego czy innego kremu do golenia, a piękne kobiety sprawić, że zgodzimy się z nimi co do jakiejś abstrakcyjnej kwestii, lecz wydaje się nieprawdopodobne, aby mogli oni wpłynąć na nas do tego stopnia, że chcielibyśmy głosować na ich kandydata w wyborach prezydenckich lub przyjąć ich stanowisko w sprawach moralnych.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących polityki i spraw społecznych. Zachęcam do komentowania i aktywnego odwiedzania bloga! Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich czytelników!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

© Wszelkie prawa zastrzeżone